Selma_brn ikiprensesannesi_06 Hadi ya 🙄 çok geçmiş olsun canım peki nasıl bi müdahalede bulunuldu bnm sürekli değil de sabit durunca ağrıyor
ikiprensesannesi_06 Selma_brn Hiç. Bişey yapılmadı canm ağrı kesici verildi kaynama di şuan da ağrım yok ama yürürken ve sabit oturunca oynuyo kemiğim nekadar sürede kaynar bilmiyorum doktor 6 seneyi 1 seneyi bile bulabilir demisti
Karanelo Selma_brn oğlum parmaklarıyla deşecek gibi yapıyor tabiri caizse de sürekli kesince endişe etmiyorsun yavrum
Selma_brn Eymensmomm Canım ben başta kabız oldum dikişlerim zorladım hatta biri açıldı galiba ondan ötürü geç iyilecek
Selma_brn Atesbocegi İyi yapmışsın canım benimde sürekli yok ta ayakta sabit durunca başlıyor kuyruk sokumum bile ağrıyor 🙄
Mrvdmrsbs Benimde normal doğum kesiğim oldu ama 20 gün boyunca tampon yaptım çok şükür 1 hafta sonra normale döndüm ama kalçam falan ağrımadı hiç
Fermanimmm Selma_brn valla benimde kesi atıldı ama hiç ne ağrım ne sızım oldu üstüne gayet iyi oturuyordum arada bir batma oluyordu ama doktora git bacım bence ne olur ne olmaz