Meryem2424 2prensannesi06 tendürdiyotlu suyu dikişler düşene kadar kullanın benimde ağrım batmam oluyor du kullanmak çok iyi geldi
Selma_brn Ranadlbl Hadi ya 🙄 inşallah öyle olmaz canım yürüyorum üstüne basıyorum ama kasıyorum herhalde inşallah geçer bian önce
Meryem2424 Selma_brn hmm bnm bütün agrılarım iki ayda anca geçti inşallh içteki dikiş düşünce düzelir
salgarsaniye Selma_brn gaz birikmiş o yüzden oturamıyorsunuz gazınızı çıkarma ya çalıştıkça rahatlarsınız
Selma_brn salgarsaniye Gazımı çıkartmak yada oturmam da bi sıkıntı yok canım şükür sadece kalçada ağrı var bazen belime bile vuruyor
Selma_brn Karanelo Anladım canım tekrar geçmiş olsun aramızda çok fazla gün yok seninle bşy sorabilir miyim bebeğine eldiven takıyor musun bn hala takıyorum geçen çıkardım tırnaklarını kestim ama yine de yüzünü çizdi canı yandı ağladı geri taktım uykusu olunca gözlerini ovalıyor gözüne zarar verir diye korktum ara ara çıkartıp hava aldırıyorum oynuyorum parmağımı tutturuyorum sen nasıl yaptın canım
hulyaaa-123 Selma_brn zamanla geçecektir diye düşünüyorum 40 çıktığında bile sızlıyordu benim bel ağrım hep var artık doğumdan sonra başladı
Busrafth Selma_brn evet doğru iç dikişler daha geç iyileşiyor ama geçer inşallah benimde 3 4 ay ağrı yapıp kalçam bile ağrıyordu
Karanelo Selma_brn ben sanırım 20inci günlerde çıkardım yavrum kestim tırnaklarını 4-5 günde bir kesiyorum sürekli arada çiziyor kendini ama 3 güne geçiyor ellerini de gün yıkıyorum sürekli ağızda olduğu için
AlpBeyinAnasi Selma_brn Kalçam ağrırdı ama dikişe bağlı değil, gece sürekli yatarak aynı pozisyonda emziriyordum ve ayakta sallıyordum o yüzden kemiklerim ağrıyordu. Sizin ağrı nasıl bir ağrı tam olarak?
Selma_brn AlpBeyinAnasi Nasıl anlatayım kalçada kesi atıldığı taraf böyle çoğunlukla dikişin olduğu yerler ağrıyor canım hatta bazen kuyruk sokumuna bile vuruyor ağrı
Eymensmomm Selma_brn dikişlerim çabuk kaynadı krem vermişti doktor 55 gün kadarsa ağrı sızım olmadı ya Kontrole git bi canım
Selma_brn Eymensmomm Krem bende kullandım canım doktora gittim herşey normal demişti en son sadece içteki dikişin biraz geç iyileşecek dedi
Saripapatyammm Selma_brn Kalcammiydi agriyan hatirlamiyorumda tüm kemiklerim agriyodu galiba 😀 18 ayi gecti unuttum
AlpBeyinAnasi Selma_brn Olabilir canım o, dikişlerin iyileşse bile bir süre daha ağrı hissedebilirsin, bende sertlik bile oluyordu biraz. Aynayla bak, şişme kızarma yoksa sorun yoktur diye düşünüyorum ♥️