Benim de kesim vardı. Çok dikişim olmuş. Kalça ağrısını bende yaşadım, sanırım kendimi kasmaktan oldu. O çatalda bekleme süresiyle de alakalı olabilir dikişler olurken🤷♀️ Dikkat edin bir an önce geçsin 😊 yürürken falan çok ağrıyordu baya düzgün oturamadım. Sonra kendi kendine geçti👍 Aman üstüne basın ağrıyor diye bacağınızı tam kullanmamazlık yapmayın. Bir tanıdığımız doğumdan sonra topal kalmış o ağrıyla🤦♀️