Duygusuz benim de eşim aynen bu şekilde oldu. Kendini halsiz hissediyordu ama öyle yatak döşek yatacak gibi değil, sanki grip olacakmış gibi bi halsizlikti. Yine de işe gitmemesini söyledim, başta biraz agresifleşti. Sabah kalktığında ağrıları vardı ve zor bela teste gönderdim. Pozitif çıktı.
Eşim Covidken bile bize bulaşmadı şükürler olsun. Kendini tamamen izole etti çünkü. Odadan hiç çıkmadı, tuvaletleri ayırdık, hatta karton bardak, tabak, plastik çatal kaşık falan aldık eve. Maskesiz ve eldivensiz kafasını çıkarmadı odadan. Kayınvalidem de kapı kapı dolaşıp bi de yanına çocuklarını çağırıyor. Ben daha ne diyebilirim ki?