SeverusSnape Mom013 zaten eşim annesinin yanına giderse dönmesin, kalsın orda. Biz bu süreçte kızımla daha hiç Covid olmadık çok şükür. Beni umursamıyor bari kızını önemsesin.
Mom013 SeverusSnape çok haklısınız aynı durum bir yakınımın başına geldi. Kayınvalidesi ısrarla oğlunu çağırdı temaslı olma ihtimali olmasına ramen. O da gitme eğer gidersen 15 gün gelme eve dedi. Dediği gibi de oldu.. şu hayat eve sığar uygulaması vardı ya orda bir ihbar kısmı var ama ben hiç kullanmadım detaylarını bilemiyorum canım bir kurcala istersen
Mom7262 SeverusSnape Eşiniz gitmeyi düşünüyor mu peki böyle bir zamanda nasıl bunu göze alıyorlar ya şaka gibi onlarca insan can veriyo şaka mı geliyor
SeverusSnape Mom7262 “bakarız” diyor. Bakılacak durum mu bu yahu? Hastaneye git demiyor da bakarız diyor. Şaka gibi :)
SeverusSnape Mariposa lütfen tavır almasınlar ya, gerçekten artık umursamıyorum. Negatifse yine kendileri için yaptırsınlar bu testi. Sesi o kadar kötü ki, kafam ağrıyor diyor sürekli.
Mariposa SeverusSnape siz de haklısınız tabi. Eşinizi bir şekilde ikna etseniz iyi olabilir. O da destek olursa karşı çıkmaz belki
SeverusSnape Vanilya kesinlikle kurulmalı. Ben şu an nereye başvuracağım bilmiyorum mesela. Yani bu insanlar gidip test yaptırmayacak belli. Kayınvalidemin kaldığı evde 3 yetişkin 1 çocuk var, kızı da hamile ayrıca. Sürekli dışardalar bi de. Delireceğim ya.
Mom7262 SeverusSnape o halde giderse peşin peşin söyleyin dönüşte bir müddet annesinde kalmasını söyleyin belki gitmez annesinin hastaneye gitmesine vesile olur
GoGirl SeverusSnape saglik ocagi test yapmiyor diye biliyorum kendisi gitmeli ama belli ki o duyarlılıkta degiller aslinda esinizin alinacagi bir sey yok aksine tedbirli olup yaptirmak istemeliler cok ilginc
SeverusSnape GoGirl ben de bunu anlayamıyorum. Ben aileme direkt gidip test yaptırmalarını söylemiştim mesela. Şu an görüntülü konuşuyorlar ama sesi ve görüntüsü çok kötü. Kafamı kaldıramıyorum diyor.
Defneninannesie SeverusSnape SeverusSnape hayat eve sigarda ihbar kısmı var oraya ihbar edin karşı tarafın bilgisi olmuyor kesinlikle durumu anlatın vy adresi yazın ama sizi arayabilirler durumu daha iyi anlamak için. Yasaklarda kapıda kına yapıyorlardı ben ihbar etmiştim halk sagligindan beni aradılar ve polis gelmişti hemen mahallye
MasalsMommy SeverusSnape Temaslı olmadığınız sürece test için eve gelmiyorlar maalesef. Ben de temaslıyım şu an, filyasyon ekini öyle dedi
SeverusSnape MasalsMommy “üstümden tır geçmiş gibiyim” diyor. “Covid olursam ben ölürüm” diyor ama test yaptırmıyor. Akıl alır gibi değil.
SeverusSnape Mom013 MasalsMommy Selcan Mom7262 yakaignesininannesi teşekkürler yorumlarınız için hanımlar. Konuştum ama kendinde o belirtileri görmediği için test yaptırmayacakmış. İyiymiş, sözde. Eşim de giderse kendi bilir, bir müddet annesiyle kalır.
MasalsMommy SeverusSnape Allahım akıl fikir versin. Bu kafadakiler yüzünden bitemedi şu pandemi bi zaten. Sen yine de bi 112yi ara bilgi al canım. Belki kendi isteğiyle gitmediği için gelirler 🤷🏼♀️
Kereminannesiii Niloskos yorumunuzu gördüm ben bu kadar covidin içinde bahar gribi olmayı başaranlardan ım 😂
Selcan SeverusSnape bizim bir tanıdık hastaneye gitmis gripsin diyip iğne yapıp yollamışlar. Sonra başkasıyla görüşmüş oda hastalanmış test yaptırmış pozitif çıkmış sonra diğer adamdan da almışlar oda pozitifmis. Yani aslında hersey herkesin işine geldiği gibi. Arasanizda belkide bisey yapmicaklar ama kayinvalidenize söyleyin ne olursa olsun gidip kendi test yaptırsın. Kendinide tehlikeye atmasin.