Kızlar selam,
Kayınvalidem İstanbul’a gelmişti, hastane işleri vardı. Sık sık hastaneye gitti. Sürekli de gezdi Esenyurt Bağcılar arası. Şimdi grip olmuş, öyle diyor yani ama “kafamı kaldıramıyorum” diye de ekliyor. Kimse konduramadığından Covid testi de yaptırmıyor. Eşime “olabilir mi?” diyorum, “saçmalama grip olmuş işte kadın” diyor tavırlı bi şekilde. Böyle bir şeyi ihbar edebiliyor muyuz? Yani ekip yönlendirebiliyor muyuz? Onların test yaptıracağı yok çünkü. Bi de bu haliyle eşime gel diyor. Cidden delireceğim artık bu cehaletin içinde.