Bsrylmz korkmaması beni daha da sinirlendiriyor. Korkan insan memleketindeki hastaneye giderken bile tedirgin olur, benim kayınvalidem doktora gitmek için otobüs yolculuğu yaparak şehir değiştiriyor.
Sürekli birilerine kalmaya gidiyor veya misafir çağırıyor. Cümbür cemaatler, biz gitmiyor diye de surat yapıyorlar. Anlamıyorlar.
Çok yüksek ihtimalle Covid. 4 gündür böyleymiş sözde ama ben 3 gün önce telefonla görüştüm sesi falan gayet normaldi. Bugün ne ses kalmış ne de hali. Çok kötüydü, öksürüyordu sürekli. Daha nasıl bir şey lazım test yaptırması için bilemiyorum. Sözde gripmiş. Duş almış, evde soğukmuş, üşütmüş.