Defne123 sigortanin karsiladigi ilaclara da cuzi de olsa bir miktar odeme yapıyoruz onlarda istege birakilmis mesela kizimin gaz sancisi oldugunda doktor metsil yaZdi ama ben tercih etmeyip sab simplex aldim ucretli bi sekilde. Bu asi da ayni ama insanlar sanki zorunlu bir seyi yaptirmiyormusum gibi tepki veriyor üstelik sadece fikir sormak istemistim. Ve ogrendim ki bazi doktor onermiyor. Ve alerjisi olan bebeklere de onerilmiyormus. Herkes yaptir diyor bilmeden etmeden belki bazi alerjisi olan bebekler var bilmeden kinusmak yargilamak ne kolay