EzgiDuru bizim 2 doktorumuz var ve ikisi de kesinlikle yaptırılmalı diyorlar hatta aşı yaptırmayanlara kızıyorlar malum mutlaka duymuşsunuzdur zamanında aşı ile yok olan bazı hastalıklar bu aşıları yaptırmama ve aldığımız göçmen nüfus yüzünden tekrar görülmeye başlanmış bu yüzden hatta daha da önem arz ediyor.Aynı soruyu yönelttim doktorlarımıza “bu kadar önemliyse neden devlet aşı takvimine almıyor” diye .Verdijelri cevabı yazıyorum :
“Bu öyle haaa deyince olacak şey değil aşı deyip geçmeyin çok büyük bütçeler gerekiyor , aslında aşı takvime alınacaktı ama ülkenin son yıllarda yaşadığı sıkıntılar yüzünden ertelendi.”
Buarada sizin için önem arz eder mi bilmiyorum ama bu iki Dr da çok başarılı bulunduğumuz ilde Prof lardır. Biz yaptıracağız .