EzgiDuru ben yaptırdım doktorum ve sağlık ocağı yaptırmanın iyi olduğunu ve şu dönemde ciddi salgın olduğunu söylediler. Birde aramaya rota yazarsanız bu mikrobu kapıp aşı yaptırmamış birçok pişman anne ile karşılaşacaksınız. Evet hastalık vücüda belki büyük bir zarar vermiyor belki ama hastanede yatma, ilaç alma, sıvı takviyesi ve bebeğin bu sırada aşırı ishal ve halsizlikten bitkin düşmüş olması gibi birçok maddi manevi zararı mevcut. Vicdan azabı çekmemek için şuan bütün doktorun söylediği aşıları yaptırıyorum