EzgiDuru biz bugun yaptıracaktık aslında ama arkadaşım memlekette sağlık ocağında ebe ona sorayım bi dedim. O kendi bebeğine yaptırmamış. Sebep olarak da şunu söyledi. Rota aşısının yan etkisi bağırsak düğümlenmesi yapabiliyormuş. Eğer ishal olursa bunun ilaçla vs. Tedavisi var ama bağırsak düğümlenmesinin tek çaresi ameliyat dedi. menenjit aşısını da sordum. Devletin yaptığı karma aşıda menejit in yaygın olanı var zaten dedi. Ayrıca rota aşısıda menenjiti de eczaneler temin ettiği için sıcaklığına soğukluğuna dikkat etmiyorlar ve aşılar bozuluyor dedi. Devlette bunlara çok dikkat ediliyor mecburen dedi ama eczane ortamında buna dikkat etmeleri mümkün değil dedi. Benim güvendiğim bi arkadaşım olduğu için özel aşıları yaptırmama kararı aldım. Herkesin kendi fikri tabi.