Kuslarkisa_hayatucuyor Anne25 genelde ayın 20 sinden sonra kutu yayınlanıyor, çıkacakmı diye bekleyeceksin , çıkarsa mail geliyor yâda burda biri illaki post acıyor
Anne25 Kuslarkisa_hayatucuyor aaa öyle mi kutu neye göre gönderiliyor mesela kozmetik mi yada hamile bakımı mı VS? O neye göre belirleniliyor içeriği
Kuslarkisa_hayatucuyor Anne25 cevapladığın sorulara göre .o ayki kutuya uygunsa profilin gönderiyorlar
Bebegimm1 Kuslarkisa_hayatucuyor 2kere bonus soru geldi gecen ay kutu cikmisti o geldi bakalim bu ay gelicek mi bari bebek deterjanlari falan yollasalar gecen ayki işime yaricak pek bir sey yoktu 🤦♀️
Kuslarkisa_hayatucuyor Bebegimm1 evet geçen ay çok boş bi kutu cıktı. Inşallah iyi bisey çıkar ve kazanırız 🤣
Dgndrmz Kuslarkisa_hayatucuyor mart ayı bana çıkmıştı ama zamanında maili görüp onaylamadıgım için iptal olup baskasına vermişler aklıma geldi bak 😪
Kuslarkisa_hayatucuyor Dgndrmz üzülme çok güzel şeyler yoktu zaten, baya boş bi kutuydu. Daha güzelleri çıkar inşallah
Kuslarkisa_hayatucuyor Blackcloud aa kesin bana çıkacak, bu ilâhi bi işaret .Tamam kız sanada haber vercem 🤣🤣
Caglarass Kuslarkisa_hayatucuyor Gelmiş banada ama ne alaka anlamadım. Ayın başında da gelmişti banka,telefon vs. bişeyler 😄
Kuslarkisa_hayatucuyor Caglarass evet o.bana da geldi sonra gitti yok şuan. Araçla ilgili bi urun var heralde. Koku yâda temizlik ürünü diye tahmin ettim😁
Ahkukulivahkukuli Blackcloud canım ne cevap verdin bonus soruya bana da arac sahibi misin ve hydra boost kullandın mi diye gelmiş soru