Mom7856 Asklepios Ama bana 1 kere geldi geçen ay üye oldum o zaman geldi oda hangi banka ve banka kartı kullanıyorsunuz gibisinden bir soruydu başka da bişey gelmedi Bende şans yok zaten ben yurtdışındayım ya ablamın adına üye oldum babaların adresini verdim kendi e posta mı koydum dedim belki gelir Bi açayım ama yok 😂
Asklepios Mom7856 valla bana iki defa geldi kutu da geldi. Hatta bahsettiğin soru da geldi. Ama ne alakası vardı onla anlamadım tabi 🤔
Asklepios Mom7856 ay kız dalin geldi rahat be mutlu ne zaman çocuğu yıkasam pat diye uykuya geçiyor iyiki çıkmış 😂 Not: bu kullanıcı dalin reklamı yapmıyor. Dipnot : dalin çalışanı değilim 😂
ErenimBalOglum Kuslarkisa_hayatucuyor yaa ben ilk üye olduğumda (gecen sene) kutu çıkmış maili görmedim hakkimi kaybettim sonra üyelik sildim şimdi geri üyelik yaptım bakalım çıkacakmı bu sefer 😄
Browni Kuslarkisa_hayatucuyor ben 2017 de uye olmuşum ama sıfır aktiflik bonus gelmiş nasıl yorum yapabilirim bulamadım birtürlü
Kuslarkisa_hayatucuyor Browni siteye gir ,sağda 3 çizgi var ,ona tıkla ve profilimdeki anketi güncelle var ,oraya gir soruları yanıtla. Hepsinin yanında tik olması gerekiyor
Kuslarkisa_hayatucuyor Mom077 yok bu soru yeni ,o değil. Araç sahibi mısınız sorusu. Size yine banka kartı mi cıktı
Browni Kuslarkisa_hayatucuyor hepsini yanında tik var yorum yapamıyrm sadece bonusu da cevapladım illa siteden ürün alıp sadece onlarımı yorumlayabiliyoruz
Anne25 Kuslarkisa_hayatucuyor bonus soru bana geldi az önce ilk kez yapıyorum sonrasında ne olucak neler bekliyor beni
Kuslarkisa_hayatucuyor Anne25 genelde ayın 20 sinden sonra kutu yayınlanıyor, çıkacakmı diye bekleyeceksin , çıkarsa mail geliyor yâda burda biri illaki post acıyor