Beliz22 ayseelif Ben de merak ediyorum bunu.Ama doktora da anlatıcam durumumu tam olarak ona göre bir çare bulsun bana diye.
-erCansu- Beliz22 ah işte tamda ozaman anladım 3 aylıkken virüs kapıp 15 gün yoğun bakımda kaldı o benm dönüm noktam oldu bişey diyimmi ölmek istedim olemedim yani okdr kötüydü ki belirsizlik 😖😖😖
Beliz22 -erCansu- Tedavi aldın mı peki ? Psikolog ya da Psikiyatrist e gittin mi ? Gerçi Allah korusun yaşadıkların en büyük tedavi olmuş.. Allah bir daha yaşatmasin, evlatlarimiz sağlıklı olsun.
-erCansu- Beliz22 yok gitmedim çok düşündüm ama sonra zaten yeterince aklım başıma geldi sonrada hastalık konusunda pimpirik oldum kimseye elletmedim 😅 şuan iyiym hepsi geçti
ayseelif -erCansu- Beliz22 Beliz22 cnm sen neler hissetmiştin iç ses derken bende çok kötüyüm alışamadım bir türlü hiç bisi denkeyif almıyorum mutsuzum hep böylemi kalicam lütfen konuşalım destek olun
Beliz22 ayseelif Bebeğim bana ait değilmiş gibi hissediyorum. O lanet ses konuşuyor ozellikle gazli oldugunda uyumadiginda kriz anlarinda bana bebeğini sevmiyorsun diyor, sen anne olamazsin diyor… Gündüzleri hiç uyumuyor benim bebeğim kendime yani cok kisa uykular uyuyor 15 dk gibi. kendime 5 dk vakit ayiramiyorum :( Tam annelik hissiyatı gelmemis gibi hissediyorum.. kendime çok kiziyorum.. öte yandan da cani acirsa içim gidiyor… Gazli oldugunda falan çok üzülüyorum.. Böyle işte..
-erCansu- ayseelif valla hamileyken herşey güzeldi çokta isteyerek hamile kaldım çocukları çok seviyorum 4 tane çocuk baktım öyle diyim sana ama ani doğum oldu hazirliksizdim bı anda sezeryan sonra emmedi hastanedekiler hiç ilgilenmedi sanki benm çocuğum değildi yani hamileyken okuduğum şeylere benzemiyordu o ilk koku falan herkes anlatiyodu hiç öyle şeyler yaşamadım hep sorun aradım kendimde hiç tek bakamicam sandım hiç bişey eskisi gbi olmicak sandım oğlum 1 yaşına gelene kadar başka çocuk bile sevemedim bırak sevmeyi görmek bile istemiyodum komşularım geliyodu aa emzirmiyosun aa annemi kalıyor hala bak benm kziim emiyor sürekli böyle şeyler söylüyorlardı hep kendimde sorun aradım hep kabuslar görüyodum oğlumu goruyodum hep değişik bı varlık olarak tövbe estağfurullah ay çok korkunçtu ya seninde yazdığın herşeyi yaşadım hastaneye yattiginfa kaybetme korkusu oldu sonra bu duyguyu yaşamak istemedim hem istiyorum hem korkuyorum annem alsın gitsin istiyodum sonra içim içimi yiyodu çok garip yaa benmki biraz uzun sürdü sanırım ama 1 yaşından sonra herşey daha eğlenceli hale geldi dediğim gbi geriye dönüp baktığımda koca bı pişmanlık tecrubesizlik üzülme sakın hepsi geciyor çok gzuel olacak
-erCansu- ayseelif yok hayır oğlumla vakit geçirdim bol bol onu anlamaya çalıştım beraber dışarı çıktık falan baktm hiç korktuğum gbi değilmiş herşey rayına oturdu
Beliz22 ayseelif Daha 40 gün bile olmamış aslinda biraz daha zaman verebilirsin kendine benim nerdeyse 3 ay olucak 1.5 hafta sonra benim durumum artık aldiy başını gitti.
ayseelif Sendede mutsuzluk hiç bisi den zevk alamama birileriyle konusuyorsun ama beynin arka planda çalışıyor hep olumsuz şeyler söylüyor ona kulak ver buna kulak ver döndü beynim cidden iştahımda kapandı bir ara mutlu oluyorum gülüyorum sonra yine aynı düşünceler doktora gittikten sonra paylaşalım sen emziriyomusun
Beliz22 ayseelif benzer duygular, peki bebeğini benimsedin mi ? Emziriyorum ben de. Bebeğini gerçekten anne gibi sevİyor musun ?
ayseelif Beliz22 yok cnm aynı durum bendede var halaaa anne olmaya alışamadım emziriyorum bütün ihtiyaçlarini gideriyorum seviyorum da onu çok hareketlerini çıkardığı sesleri filan ama sanki bisiler eksik kafamda
Marla91 ayseelif bebeğe bağlanamamak, hayattan soğumak, ağır bir gelecek kaygısı, sabki herşey kötüye gidecek hissi. Kendini kötü bir anne gibi hissetmek, anne olduğunu benimseyememek gibi canım
ayseelif Marla91 yemin ederim ki aynı beni anlatmışsın canım bu düşünceler kafanda dönüyordu dimi süreli iş yaparken bile bunu düşünüyordun kendini veremiyordun mutlu olsan hemen ardından o düşünceler üşüsuyordu beynine ve asla geçmicek gibi hep böyle yasicaksin gibi bebege bakıyorsun ama hissiz duygusuz bakıyorsun aynı bende bunları yaşıyorum cnm ilaç kullandığında düşünceler yavaşladı mi tamamenmi geçti cnm ialc sana baya yaramış çok sevindim senin adına yanlız değilim çok şükür kendine yabancılaşman oldumu cnm eve filan benmi doğurdum bu bebeği ne ara anne oldum kendini tanıyamama filan