Beliz22 ben size direkt yaşadığımı söyleyeyim. Şu an bebeğime bayiliyorum, kurban olurum onu yaradana. İlk asla benimseyemedim, yabancı gibiydi. Hatta kayinpederim hiç unutmuyorum herkes öyle olmuyor, sen öyle oldun demişti şu an hala koydu bu sözü. Çünkü ben bebegim sağlıklı mı diye çok ağır depresyona girip alisamamistim ona. Çok şükür iyi şu an bu arada. Zamanla emek verdikçe bağlanacaksiniz, o da büyüyecek kahkaha atacak gülecek tepkileri olacak.
İlaç 1 aya etki eder bu arada, pamuk gibi olursunuz biraz zaman geçsin :)
ayseelif