-erCansu- Benim de yanimda kimsem yoktu ilk zamanlar zordu… Sezeryan oldum bir de… Evi falan boşverdim zaten sagolsun eşim yarrimci oldu robot supurge aldi, bazen iyiye gidiyorum ama bakmişim hop yine ayni sorular içimden, o iç ses rahatsiz ediyor, deliriyormuyum ben diyorum bazen, anneliği hissetmek istiyorum tam anlamiyla.. seyi de düşündüm mesela bir sabah kalksam bir de baksam bebeğim olmasa, o zaman da dünya başima yikilir bunu düşündüm ağladim geçenlerde.. hafta sonu şu psikiyatrist belki ilqc yazar emzirirken kullanabileceğim.. bir de kanguru alicam belki iyi gelir bebegimle bana..