Şu bebeğime alışamadım vs diyen arkadaşlar bebeğiniz sağlıklıysa hiç ayrı kalmadıysanız şükredip bi kez daha sarılın yavrunuza lütfen. Kendinize bu şekilde telkin edin. Yada etmeye çalışın. Hepimizin hayatı evet farklı, tek bişey aynı.. sağlıklı evlat. Her dakikasını izleyebildiğiniz evlat.. 3 ay yoğun bakım kapısında ağladım. Nasıl bakarım dedim. Şimdi çiçek gibi bakıyorum elhamdulillah ♥️🤲🏻