ayseelif Canim sanki bebegim bazen brnim değilmiş bana ait degilmiş gibi geliyor, içtrn sevemiyorum kendimi kandırıyorum sanji, bende bir içses var beni sürekli rahatsız ediyor, diyor ki sen anne olamazsin, bebeğini sevmiyorsun , yapmacik seviyorsun… Beni çok rahatsiz ediyor… Öte yandan, doğumumdan beri bebegime ben bakiyorum tek basima eşim de akşamlari işten geliyor biraz yardimci olabiliyor. Benim ailem sadece eşim o da biliyor tabiki, bakalim ben de emziriyorum emzirmeyi kesmek te istemiyorum.