Bebeminnie Burcusln71 fitil değil de şurup daha iyiymş doktorum. Öyle dedi İnstagramda başka bi doktordan da duydm
MuhammedAmine Seda2929 bi anda derken anlamadım ? Önce kola vuruyor sonra bacaklara aynı gün vuruyorlar
Busss Bizde dün olduk 2. Ay aşılarımızı bir tek koluna yapılırken bi çığlık attı hiç ağlamadı ama sonra çok huzursuzlardı sürekli uyandı mızmızlandı
Eliztosum_ Bizde carsamba gunu olduk aşımızı onunla bende agladim tabi babamızda oyle 😥 Mosmor oldu aglamaktan yavrum 😣 Bugun ikinci gece hala cok huysuz uyku saatleri bile mahfoldu calpol veriyorum faydasiz sanki, inliyo surekli ağlıyo cok zor geciyo ya. Bi memeyi almiyo bi memeden ayrılmiyo ne yapacagini şaşırdı. Umarim baska bi aşı daha boyle gecmez.
merve89 Elam123 3 asi vuruyorlar canım biri koldan ikisi bacaktan 😔 bizde ateş yapmadı inşallah sizde de olmaz