Mmbd Glsmeker dun biraz istahsizdi oglum gece de cok cok hafif atesi vardi doktorumuz fitil ver demisti verdim bugun Masallah iyiyiz
vethekeliff Deletedmom115 çamlık ateş düşürücü hanımefendi gereksiz ilaç kullanımı kötü bir şey Ağrı kesici değil ağrı olunca verilsin!
Deletedmom115 vethekeliff Ateş düşürücü ve ağrı kesicidir bebeğin ateşi çıkınca yada bir yerinin ağrıdığını düşününce verilebilir bizzat doktordan aldığım bilgi bu.
vethekeliff Glsmeker biz de olacağız bakalım huzursuz oluyorlar diye duydum yeri acıyordur tetenoz su asılardan biri galiba o çok ağır diye biliyorum sonrasın da 5 gün banyo yaptırmayın demişti doktor
vethekeliff Glsmeker gözünüz aydın biz bir de memlekete gideceğiz sonrasında artık ne zaman düzelirse o zaman gideriz
Tubaeyvz Glsmeker bizim ateş yaptı ilk gün ben bir dakika kapatmadım gözümü gece ateş yaptı cunki birde uyurken ağlıyarak çığlık atarak uyanıyordu 2 gün aksama kadar uyudu iştahı kapandı 2 gün doğru düzgün emmedi mamada almadi
Tubaeyvz Glsmeker tabiki öyle asi olurken bende ağladım 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ rota aşısı yaptırdın mı yaptırmayı dusunuyo musun
Glsmeker Tubaeyvz onda pek sorun olmuyormuş ama damla olduğu için ilk yarım saat sanırım kusmaması gerekiyormuş