Glsmeker Aşılarımızı olduk şu ana kadar ateş yapmadı ama çığlıklarla uyanıyor yavrum yeri acıyor büyük ihtimal 😓🥺
Elam123 Glsmeker bizimde gelecek hafta var aşı . Çok korkuyorum kızım agladiginda içim parçalaniyo. Kaç tane vuruyorlar .
Alminakarakaya Glsmeker bizde dün olduk aşıyı canım çok huysuzdu ağrısı vardı deli gibi uykusu vardı ama ağrıdan yatamadı gece fitil verdim yavrum öyle uyudu 😔
vethekeliff Deletedmom115 çamlık ateş düşürücü hanımefendi gereksiz ilaç kullanımı kötü bir şey Ağrı kesici değil ağrı olunca verilsin!
MuhammedAmine Elam123 3 tane vuruyorlar 1 i kola 2 si bacaklara . 2-3 gün mızmız oluyorlar o kadar korkma Bende çok korkmuştum hatta bende onunla ağladım iğne vurulduğunda
Alyaveannesi Elam123 sizin bebis kac gunluk bizimde haftaya olacak bende korkuyorum insallah ağrısız sancısız ateşsiz atlatirlar
merve89 Elam123 3 asi vuruyorlar canım biri koldan ikisi bacaktan 😔 bizde ateş yapmadı inşallah sizde de olmaz
Tostosanne Alminakarakaya merhaba bizde ikinci ayımıza yaklaşıyoruz ve korkuyorum aşılardan. Doktor gerekirse fitil kullan dedi ama fitilin yarısını kullan dedi. Sizde öyle mi yaptınız?
Bebeminnie Burcusln71 fitil değil de şurup daha iyiymş doktorum. Öyle dedi İnstagramda başka bi doktordan da duydm