Ay ben evde sinbo tartım var kızım 8 aylık oldu o tartıya beraber çıkıyoruz asla 60 ı geçemedik 8 aydır o tartıya göre kızım 10 kg 100 gr olmuş ben 49 kg 400 gr korkarım böyle gidersen gel benim anam diyip o beni kucaklıcak eriyorum bu arada dün 2 ekmek almıştım akşamüstü sabah kahvaltıya ekmek yok ikisinide yedim bi nasıl iş iyice çenedim ayrılcak