SznKrds benim kızımda 4. Ay kontrolünde hiç kilo almadı 5. Ayda da az aldı ama sonraki zamanlarda kilo alımı iyiydi. Doktorumda aylık gelişimi iyi ama 4. Kilo doğan bir bebeğin 1 yaşında 12 kilo olmasını bekleriz dedi. Aslında çok kasmıyorum yani kızım aç kalmıyor herhangi bir sağlık problemi yok çok şükür daha ne olsun yani