Esadanil Gelen yazıda açılça yazıyor süt izni kullananlar hamileler ve 10 yaş altı çocuğu olanlar diye. Yalnız il geneli yapılan toplantıda il milli eğitim müdürü şöyle bi açıklama yapmış ‘eğer okulda bi tane matematik öğretmeni var ve çocuğu on yaş altı ya da diğer şartlardan biri durumunda, ancak o branşta bi tane öğretmen olduğu için o okula gelecek’ demiş yani branşa göre ve okulda o branştan kaç öğretmen olduğuna da bağlı gibi gözüküyor