hayatbuiste Ben zaten covid geçirdim. Antikorluyuz ailecek. İdari izin için geç kalınmadi mi sizce de.
Minikkusuumm assd15 anladim canim otomatik mi yürür acaba yoksa işlem yaptırmanız gerek varmı hamileyken 28 haftada idari izin rapor kağıdı almiştim
assd15 Minikkusuumm yani süt izni var ya yine bi dilekçe yazdırırlar belki tarihe göre bilmiyorum bende pek
Ebeanne22 assd15 çok ilginç ya İçişleri gece yarısı genelge veriyor bunlar mesai saati içinde hallwdemşyorlar
Momssss Aysenn12 ben de üzcretsiz izindeyim iki hafta olacağı kesin mi uzun vadeli olacaksa geçen sene gibi ben de başlamayı düşünüyorum.