Arwen BabyGroot aynen bende öyle düşünüyorum. Bizim hastanede 10 yaş altı çocuğu olan kadınlar ayrılsa çalışacak adam kalmaz. Üstelik vaka sayısı bu kadar fazlayken
Aysenn12 Kızlar süt izninde olanlar idari izin alabiliyormuş sağlık bakanlığında sadece ama 2 hafta sanırım sadece
Maslay Sarya_kus öğretmenler zaten uzaktan eğitime geçti 8-12 sınıflarla okul öncesi hariç neyin izni olabilir ki 🤦♀️
Sarya_kus Maslay onu biliyorum zaten mayısta iznim bitiyor görece başlarsam okullar açılırsa bebegim kucuk bırakamam diye diyorum
Aysenn12 assd15 ben ücretsiz izin almıştım yıllık iznim bugün bitti ama resmi yazı var süt izninde olanlar için 2 hafta sanırım sadece daha uzun olsaydı iptal ederdim ücretsiz izni ama kısa bi zaman
Gzmky Aysenn12 bence 2 haftadan sonra da devam eder. Bu kısıtlamalarla ben vaka azalacağını düşünmüyorum
Momssss Aysenn12 ben de üzcretsiz izindeyim iki hafta olacağı kesin mi uzun vadeli olacaksa geçen sene gibi ben de başlamayı düşünüyorum.
Gzmky Bende ücretsiz izindeyim. Aslında şuan kullansam süt iznim var ama kullanmıyorum. Bebeğim 6 aylık. Bize nasıl olur acaba. Sağlıkçıyım ama 🙄
derinseda Arkadaşlar bende kamuda memurum ama sağlıkçı değilim 1 yıl ücretsiz izin almıştım bu iznimin 3. Ayı ama ücretsiz iznimi bozup bozmama konusunda kararsıZım acaba 2 haftadan fazla sürer mi bir bilgisi olan buraya yaZarsa sevinirim karıştı işler
assd15 Arwen yok öğleden sonra ara dediler belli olurmuş o zamana kadar.Geçenki kısıtlamada öyle olmuş
Rabia112 Ben de süt izinliyim 112 de bugün gelme dediler yazı gelir gün içinde idari izinli sayılırsın dediler gitmedim işe