Hemsireanne-_ bende hemştieyim şuan ücretsiz izindeym 2 gün sonrs başlamayı düşünüyodm iznim bitiyor acaba bizede geçerlimi ya
BabyGroot assd15 olmaz canım hamilelere oluyor evet ama 10 yaş altı çocuğu olanlara hiç verilmedi sağlıkçılara öyle bi hak şimdiden yoktur çünkü sağlıkçılar kadın ağırlıklı çoğunluğunun vardır 10 yaş altı çocuğu zaten hangi birine izin verecek mümkün değil döndüremezler
assd15 BabyGroot öyle mi diyorsunuz idari izin ama zorunda değiller mi? bide benim süt iznim var ya insallah olur
Arwen BabyGroot aynen bende öyle düşünüyorum. Bizim hastanede 10 yaş altı çocuğu olan kadınlar ayrılsa çalışacak adam kalmaz. Üstelik vaka sayısı bu kadar fazlayken
BabyGroot assd15 olsun fark etmez sağlıkçılara hiç gelmedi öyle bi hak ben geçen yıl martta doğum yaptım geçen yıl da olmuştu böyle bi idari izin hatırlarsanız tüm kamu daki kadın memurlar 10 yaşından küçük çocuğu olanlar izinliydi bize öyle bir hak tanınmadı virüsün içinde olan biz evde yatan onlar oldu. Sanki bizim çocuklarımızın canı yok
Woody Aysenn12 bence ücretsiz izni iptal ettirmeyin İki hafta sonra yasaklar kalkar işe dönmek zorunda kalırsınız
AcemiBirAnne1603 Ate2020 özel sektörde teşvik sağlanacakmış bu konu hakkında tabi ki kimse uymaz ama Bi ihtimal inşallah
Ebruatktrk Yigitoglum_2 bende merak ediyorum canım ama bizi kamu dan çıkarmışlar öğretmenler kamu görevlisi değil dediler 🤷♀️
Morusevenanne Ebruatktrk işlerine gelince kamu yuz işlerine gelmeyince değiliz 🙄 öğretmenleri filyasyon ekibine dahil ederken iyidi anlamıyorum 🥴
Maslay Sarya_kus öğretmenler zaten uzaktan eğitime geçti 8-12 sınıflarla okul öncesi hariç neyin izni olabilir ki 🤦♀️
Babybloom Ben kamu çalışanıyım ama idari izin zaten çalışmıcaksınız demek değil, ben evden çalışıcam artık. Hamilelikte de böyleydi. Hemşireler ve okulda çalışan öğretmenler evden çalışamayacağı için o esnekliği sağlayamazlar bence😔
assd15 Babybloom doğrudur haklısınız bi fzt 24 haftalık hamile idari izine ayrılınca bi acaba mı dedim bende