Salça, tereyağı, zeytin pekmez bal gibi bazı ekstralar da var annem kendi yapıyor, yolluyorlar, aylık sebze de kargoluyorlar seraci ailem.
Diğer temel ihtiyaçları ramazanda eşimin çalıştığı kurum bütün personeline veriyor, ama yine de bitmiyor ihtiyaçlar🤦♀️bide bunlarıda alıyor olduğumuzu düşünmek bile istemiyorum😪