Beyban genel olarak aylık yapıyoruz bir ay içerisinde cay şeker yağ deterjan hepsini tek alışverise bırakmıyorum yarısını bi yarısını bi sonraki alışverişte alıyorum yazin buzluğumu doldurmuştum yemek olarak onları yapıyorum genelde baska türlü olmuyor çünkü