Feyzosunannesi Beyban ay basinda buyuk alisveris yapiyoruz ortalama 800 tl tutuyo, onun disinda ay sonuna kadar illaki eksikler oluyo ufak tefek onlarla beraber 1000i geciyodur kesin
anakraliceee @Beyban her ay ortalama 800 ile 1000 TL arası aylık market alışverişi artı süt tereyag kaşar alıyorum heray 300 kıyma et tavuk 300 birde yoğurt peynir vs haftalık alınan şeylerle kuruyemis cart curt derken 2000 oluyor birsekilde
Aliveanne Beyban Bugün sadece 100 lira harcamisim onda da yufka,yumurta,peynir,zeytine, domateseToplamak istemiyorum . Hayat uçmuş valla …..
Beyban BeyzaLivaLeyla evet sebze bile pahali meyvelerde de artik kilosu 2 3 lira olan bisey kalmamış.
Karakayasveet05 Beyban rahat lirayi bulur bizimde 3tane çocuk bebeğin bezi mama falan valla bana giden en çok pasta malzemesi bide temizlik malzemesi 🤔
Mom870 Beyban en az 1300 tutuyor 3 kişiyiz oda geçen aya kadar da hiç et almıyorduk vardı etimiz geçen ay bitti şimdi kıyma et birlikte ne tutar bilemiyorum 🤔
Bendeanneoldum Beyban genel olarak aylık yapıyoruz bir ay içerisinde cay şeker yağ deterjan hepsini tek alışverise bırakmıyorum yarısını bi yarısını bi sonraki alışverişte alıyorum yazin buzluğumu doldurmuştum yemek olarak onları yapıyorum genelde baska türlü olmuyor çünkü
Beyban Bendeanneoldum cok iyi yapmışsınız masallah ben hamileyim yazın iki tarafta uzakta tek başıma hiçbiriyle yapamadım. Rabbım bereket versin
Bendeanneoldum Beyban amin cümlemize inşallah canım 🥰 mecbur yapmak zorundayız geçim zor maalesef askeri ücretle