beyzasvm ben 1 su bardağı pirinci yarım saat öncede suya ıslatiyorum azda tuz atıyorum. Sonra pişirirken 1 su bardağı pirince 2 su bardağı kaynar su, 2 adet küp şeker, 3,4 damla limon sıkıyorum kaynayınca altinı kısıyorum pişince örtuye sarıyorum yemeden yarim saat önce örtüye sar canım dinlenince güzel oluyor.