beyzasvm hemen tarifimi yapıştırayım suraya.
Pilav yapmadan en az 1 saat önce pirincin üzerine 1 tatli kaşığı tuz ve baya bi sicak su ekleyip bi derin kabin icinde bekletin. Ardindan pirinc güzelce elinde ovmadan süzgeci sallayarak yıkayın ardindan tencereye önce sıvıyağ ardindan şehriye vs koyacaksan onu koyup rengi donene kadar kavurup ardindan tereyağı ile birlikte pirinc koyun iyice kavurun ama 5 dk falan en az kavur yakma tabi ki altı normal bi sekilde açık olsun ocağın pirinc zaten tane tane gibi oluyor anlıyorsun şeklinden sonra üzerine kaynar su ekle ölçü 1 e 1 bucuk ben ölçüsüz yaparım pirincin üzerini bir kaşık gecene kadar sonra tuzunu suya ilave ediyorum bi kiymikcik yani cok cok azcik toz seker ve bi damla limon sonra altını ksiyorum ve hic açmıyorum göz göz oluyor pilav suyunu cekmis demektir bi defa açıp ağzına kağıt havlu kapatıp dinlenmeye bırakıyorum 😂 afiyet olsun