Synmannesi Mucizem_0809 bak bide bana erken dediler yazdım diye :) aferin sana yap yap canım bende 1 de başlarım yoğurt mayalıcam sütçü gelsin sonra başlarım
Mucizem_0809 Synmannesi ay akşama doğru güneş mutfakda oluyo 2 yaş sendromlu bebeyle birlikte dayanamam diye yapıyorum 😂
BirPrensBirPrensesAnesi Synmannesi aaa bak çorban varsa yanına patates kızartması ve wrap yapabılırsın ben dün yaptım ondan bugun yapmam 😊
Synmannesi BirPrensBirPrensesAnesi Ay ben o çorbayı içmiyorum kayın babam istedi diye ona yaptım Wrap ne
BirPrensBirPrensesAnesi Synmannesi 2 adet tavuk gögsü soğan mantar 1 yeşil biber 1 kırmızı biber 1 domates k.biber tuz p.biber bıldıgın mantar sote yapıyorsun az yag kullanarak ama ince lavaşlar var onun içine koyuyorsun üstüne kaşar peynir koyup sarıyorsun tost makınasına basıyorsun harıka oluyor ve normal zamanda bıle 1 tanesı doyurucu oluyor 1 lavaş doyuruyor yanına salata patates kızartması bide çorba yapabılırsın 🤗
Kkorkmaz_87 Synmannesi ben dün akşam yaptım bugün ki iftar yemeğimi patlıcan oturtma , brokoli çorbası ,kalbura bastı tatlısı yaptım iftara doğru da bulgur pilavı , cacık salata yaparım ee daha ne olsun 😁😁
BirPrensBirPrensesAnesi ikizbabymom ezana 3 dakka kala tostun içine bassa çorbadan sonra makınadan alıp servıs yapsa neden yenir ya yenmez mi ben normaldede eşim 6.30 da geliyo işten 6.27 gece tost makınasına koyuyom önüne yaptıysam yıyo sonra sıcak sıcak oluyo wrapı yıyoz 😅 beynım yandı
Domdom BeautifulMother1 normal yoğurt çorbanın terbiyesini yapıyorsun içine sadece erişte koyuyorsun çok güzel oluyor tavsiye ederim🤗
Synmannesi BirPrensBirPrensesAnesi çok iştahlı bir tarif cidden lavaş alıp yapıcam en kısa zamanda mis mis