Bende cok arastirdim ozel egitim ogretmeniyim, farkli bir grupta calissam belki asi olmak istemezdim ama bizde temassız calisilmiyor maalesef.bu yuzden asi olmaya karar verdim.doktorum biontechin verilerini biraz daha beklemenin doğru olacağını soyledi, sinovac daha mantıklı gibi konuştu.sinovacta karar kildim.ama emzirmesem kesin biontech olurdum ,koruyuculugu yuksek diye