Pinar_kb Ben de öğretmenim edebiyat branşım açıkçası okul öncesi için kötü bir durum sonuçta onlar da sabahtan akşama kadar gerek çocukların gerekse meslektaşlarının içinde olacak kapanma yapılıyorsa okul öncesi de 8 ve 12 de kapanmalı 12. Sınıfların okula geldiği yok zaten, bide bazı arkadaşlarım 10 yaş altı çocuğu olanların idari izin meselesinin sadece düz memurluk olan kamu çalışanları için geçerli olduğunu söyledi 🤷♀️ Merakla yarını bekliyorum milli eğitimin idarecilere göndereceği genelge için