Hastanede olsam bunu sorardım sebebi ne diye ama eve geldikten sonra fark ettim bacagımdaki iğne izini aşırı kanamam olmuştu rahimim toparlanmıyordu ameliyattan ilk çıktığım dakikalar bi kargaşa oluştu dil altı falan bi dünya şey verdiler sanırsam o sıra vurdular 🤦🏻♀️Hiç fark etmedim ama bi uyuşukluk hissetmiyorum tabi aynı iğneyse eğer