YigitAlpsMom ben sezeryan olurken belden yaptılar odaya çıktığımdada uyuşmam geçmeye başlayınca agrım oldu bacaktan agrı kesici yaptı kesmedi sonra aradan vakit geçti bidaha yaptı oda kesmedi artık faydası yok yapmayın dedim ama bacağımı hissediyorum şükür bi sorun olmadı