YigitAlpsMom ben normal doğum yaptım çok ağrım olmasın diye popomdan banada ağrı kesici iğne yaptılar. Ben sanmıyorum o iğneden dolayı olduğunu. Bende spinalden dolayıdır. Ağrı kesici iğne uyuşukluk yapmaz ama sezeryanda uyguladıkları anestezi yapabilir aylar geçsede