mina00 YigitAlpsMom sezaryenden sonra agrılarım ıcın popodan ıgne yapmıslardı o kadar vahsı gıbı yapmıslardıkı cok buyuk bı morarma vardı kremlerle gecdı ama hala ora dokununca sankı ıgne orda toparlanmıs gıbı hıss edıyorum topsk var orada
irva YigitAlpsMom 5 ay oldu doğum yapalı.Bana hiç öyle iğne yapmadılar.Kalçadan da olmadım.Seruma katıyorlardı.
1sare1ervaa Bende sezeryan yaptım ama bacaktan iğne falan yapmadılar, ağrı kesici serum verdiler sadece. Şaşırdım açıkcası ilk kez sizde duydum
okkeseymen31 YigitAlpsMom evet ağrı kesici yapıyorlar bacaktan benimde ağrı oluyordu ama doğumdan 2 ay sonra tamamen geçti
SAREyvz YigitAlpsMom canım 47 gün önce oldum yanlış hatırlamıyorsam 3 kere bacaktan iğne oldum ama dediğin gibi bir ağrı uyuşukluk yaşamadım hiç doktoruna danıştın mı?
ozge3747 YigitAlpsMom Hayır o şekilde iğne falan yapılmadı. Ağrı kesici de seruma ilave edildi daha etkili olsun diye bir tane de kalçadan yapıldı sonradan
Nildailay YigitAlpsMom bacaktann iğnemi..bana yapılmadı ne iğnesi o merak ettim açıkcası genel anestesizmi oldunuz
Zekimurendebizigorecekmi keremrvm Evet maalesef uzun bi süre mordu ve çok can acıtıyor sonrasında bile 😕
BalDoruk YigitAlpsMom yapilmadi canim o yuzden yasamadim o uyusuklugunu. Dogumdan sonra bir iki saat uyusukluk vardi sonra bidaha olmadi. Dedigim gbi bacaktan igne olmadim