YigitAlpsMom bana da agrı kesıcıyı on bacaktan yaptılar normalde kalcadan yapılır uyusuk oldumuz ıcın cevırmekle ugrasmamak ıcın kolayına kacıyorlar bende 1 ay kasılı gibi olmustu ust bacaklarım hatta basta baya agrıyordu dıkıs agrısından cok onu soyluyordum agrıyor dıye