YigitAlpsMom Arkadaşlar sezaryenden sonra bacaktan iğne yapıldı mı sizede? Bana doğumdan sonra iğne yaptılar şuan bacağımdaki o bölge hissiz uyuşuk ilk zamanlar birden bıçak saplanır iğne batar gibi ağrı oluyordu o ağrı geçti ama uyuşukluk hala geçmedi. 14 ay oldu bu arada. Aynısını yaşayan varmıdır?
Mom980 YigitAlpsMom Bacaktan hiç iğne yapılmadı agrı kesici yapıyorlardı ama oda serum vardı zaten ondan veriyorlardı yanlış hatırlamıyorsam. Sormadınız mı ne iğnesi bu diye?
MerveC YigitAlpsMom merhabalar. Benim ameliyattan sonra omuzlarım çok ağrıdığı icin bacaktan bi iğne yapıldı ama içeriği neydi bilmiyorum ama sizin dediğiniz gibi bir uyuşukluk yok ne belimde ne bacağımda
keremrvm Bacaktan mi bana yapilmadi ama koluma yapmisti bayan agri kesici olmaliydi kolum baya sis ve morarmisti
Miine Bende sezeryan oldum canım, bnmde iğne yapıldığı yer uyuşuk hissetmiyorum, bilmiyorum normal mi.ama bnmde 12 ay olucak nerdeyse hala aynı uyuşuk
YigitAlpsMom Mom980 o zaman bilmiyorum ki kendimde değildim ameliyattan çıktıktan sonra hatırlıyorum odaya geçince bacaktan yaptılar ama neden diye sormadım
bir_pasa_annesi YigitAlpsMom bana kalçadan yapıldı agrı kesici dedi hemşire ve bir sıkıntı olmadı cnm acaba senşn ki damara felan mı denk geldi gittin mi doktora hiç
YigitAlpsMom bir_pasa_annesi kalcadan da yapildi canim ama ameliyattan sonra yapildi bacaktan doktora da gitmedim hic
naysem77 YigitAlpsMom bana kürtaj 3 yıl önce sonrasında da sezaryen sonrasında da 5 ay önce o bahsettiğiniz iğne yapıldı hatırladığım ve bilidğim kadarıyla rahim daha çok toparlansın fazla kan kaybı olmasın diyeydi. Herhangi bir sorunum olmadı ama benim
mavisimmm20 YigitAlpsMom bana bacaktan değil kalçadan yapıldı ağrı kesici iğneler ve hala sis oralarim 11 ay oldu top gibi bişey var
Haticeesila YigitAlpsMom hayır bacakdan yapılmadımda kalçadan yaptılar agırı kesici diye ama hissizlik vesayre sükür sıkıntım yok
balkizlarinanasi Ayy bana bacaktan ağrı kesici iğne yaptılar zaten belden uyuşmalı sezaryen olduğum için o an hissetmedim Ama hislerim geldiğinde bacagimin ağrısının derdine mi düşim yoksa dikişlerimin mi bilemedim ve tam 1 ay sürdü bacagimin ağrısı ondan sonra geçti hemşire artık nasıl vurduysa yok böyle bir ağri
MerveC zeynepcelikss hiç sorma ya gerçekten hiç unutmuyorum ama o iğneden sonra bir daha hiç ağrımadı 🤩
patilianne zeynepcelikss bende doktora galiba kendimi cok kasmısım omzum cok agrıyor dedim yok gaz o dedi bana
Derenkuzum patilianne nasıl gazdan mı ağrıdı 🤔 ben ameliyathane soğuk olduğu için üşüdü omuzlarım ondan ağrıdı diye düşünmüştüm zeynepcelikss
Sb123sb YigitAlpsMom evet ilk ağrı kesiciyi bacaktan yaptılar ama hissizlik farketmedim hiç 2 ay oldu
Meltemli YigitAlpsMom bacaktan ağrı kesici ve kas gevşetici yapılıyor sezeryan sonrasında. Ondan kaynaklı olduğunu sanmıyorum uyuşukluğun yada belki kası zedelemistir ama şimdiye çoktan iyileşmiş olması gerekirdi
Zekimurendebizigorecekmi keremrvm Evet maalesef uzun bi süre mordu ve çok can acıtıyor sonrasında bile 😕
Mira25 YigitAlpsMom evet benimde bacaktan yaptılar ama uyuşuk değil yüksek dozda ağrı kesici verdiler ordan benim çoktu ağrım bide hemşiremiz tanıdıktı hemde 2 kez yaptılar ama uyuşuk değil