Hgt öncelikle geçmiş olsun bebeğiniz çok küçük değilmiş aslında hastalığı atlatana kadar sizin ilaçlarınızı kullanıp toparlamanız, bu süreçtede bebeğinize mama takviyesi yapmanız kendimce daha mantıklı gibi. Allahın izniyle iyileştikten sonra tekrar emzirmeye devam edersiniz siz bir an önce iyi olunki bebeğinize bakabilesiniz.