Size tavsiyem anne olarak hemen iyileşmeniz bebeğinize faydalı olacaktır. İki gün ilaç kullanıp kendime geldim ve iyiki yapmışım yoksa daha kotu olacaktom. En azından ilaç oksurigumu kesti rahat nefes aldm. Kar zarar oranını düşünüp karar verin. Kendinizi iyi hissediyorsaniz kullanmayın ilaç . Bol meyve yoğurt süt vs tüketin. Siz durumunuzu daha iyi bilir kararı verirsiniz çok geçmiş olsun