Furug benim oğlumda öyle kanepe koltuk tepelerinde yerde bir milim bi Yükseklik bulsa bile ille üzerine çıkacak dışarda yürümez koşar on dakika da kedi köpek peşinde şimdiye kadar girmediğim sokağa girdim peşinde ama bu onların mizacı ve normal böylesi hareketli bir çocuğun televizyon karşısına mahkum etmek ne kadar doğru ki artık tatminsizlikte başlıyor baktıkları çizgifilmlerden de zevk almamaya başlıyorlar ve sürekli değiştir değiştir moduna giriyorlar. Kesinlikle televizyonu yok et evden . Oğlun daha huzurlu oynayacak zaten şu an oyuna uzun süre yoğunlaşması zor olur bizimki kinetik kumu çok seviyor ayrıca yazı tableti var yazıp çizip siliyor bir de balonları çok seviyor sonra dön dolaş oyunu var penguenli bir de yapboz fikir olsun sana