anneCANan sizi alkışlıyorum. Kızım 26.5 aylık ve son 2 aya kadar tv de sadece müzik açık olurdu, onda da sadece ekranda sabit görüntü. Misal barış manço nun resmi gibi. Eşim nasıl olsa büyüdü diye yanında belgesel izlemeye başladı, sonra you tube Dan birşeyleri keşfetti derken son 1 haftadır sürekli tv izlemek istiyordu. Zaten yemek yeme olayımız tam bir facia. 1 gün normal yerken diğer gün telefondan kendi videolarına bakıp yemek istiyor, YouTube da keşfedince sürekli YouTube dan şarkı dinleyerek bazen de bazı klipleri izleyerek yemeye başladı. Artık dün dayanamadım tv ye bakarken şalteri indirdim ve kızım anne kapandı diye bağırdı. Gittim yanına uğraştım biraz aaa kızım bozulmuş yarın baban gelince nöbetten bir baksın diye anlattım. Çünkü bu son 1 hafta herşeyini etkiledi. Ne oyun oynuyor ne de kitap okuyorduk dediğiniz gibi. Aklı fikri YouTube da olan top havuzu, parkta oynayan çocuk videolarında. Bunları Açtıramazsa rüzgar tribünü kazalarını açtırıp dakikalarca bakıyordu bir de hoşuna gidiyordu. Bu sabah müzik açalım mı dedi, kumandadaki pili çıkarmışım, bak kızım hala bozuk açılmıyor dedim ve bugünü o kadar güzel geçirdik ki. Kitap okuduk, puzzle yaptık, parmak boyası yaptık, parka gittik. Telefonu bir şekilde sınırlıyorum yemekle, gün boyu en fazla 45 dakika sürüyor ki dediğim gibi bazen istiyor bazen istemiyor. Tam bir bağımlılık değll ama tv den çok korktum açıkçası.