Milagrosoreiro 8de kalktik. Ama 8e kadar yarım satte bir uyandık yani 8de kalkıyor olmamızın herhangi bir güzelliği kalmadı 😀 annem çalışıyor, çalışmasa bile kahvaltıya gitsem bensiz duracagi maksimum sür 2 saat emdiği için 6ay 18 günlük, zaten benim uykuya dalmam yarim saat😀 benim yerimede dinlenin