Rojbinizgi Bizimde 5 buçukta başladı mesaimiz bende seninle aynı durumdayım annemlere geldim de şimdi vercem kız kardeşime baksın bende keyfime bakıp vurup kafayı yatcam,😂
Milagrosoreiro Rojbinizgi Çok şükür sen de şanslısın benim gibi 😬Ben daha gidemedim gidicem 1 saate inşallah soluksuz uyumayı düşünüyorum 😂
151120 Milagrosoreiro yok kuzum ya kaka yapıyoruz biz gece yani emzirmesem de gece yapıyor ben anlamıyorum 😂😂bağırsakları saatli 😂
2412020 Milagrosoreiro 5-7 arası uyanırız biz doğduğundan beri 14 ay 20 günlük bebeğim , bu arada annem de babamda vefat etti, yalnız bakıyorum doğduğundan beri.
Milagrosoreiro 2412020 Allah mekanlarını cennet etsin inşallah canım.Eşinin ailesinden yardım eden yok mu hiç
Bulutbey Baturalpinannesi sen=ben demektir. Bugün sanki canım topuklarımda gibi bi salsam ordan akıp gidecek.
2412020 Milagrosoreiro Kayınvalidem var fakat oda doğumdan sonra benim kızı kendi çocuğu zannetmeye başlayınca eşimle beraber sınır koymaya karar verdik, biz onlara sevmeleri için haftada 1 götürüyoruz sadece.
senamiray Milagrosoreiro ah ne güzel ben gurbetteyim 7 de uyanıyor benimki 10 a kadar uyumaz birde kolik basıyor ağlamayı durmuyor uyanana kadar
Milagrosoreiro senamiray Ay kıyamam benimki de kolikti bilirim o günleri ama geçiyor hiç merak etmeyin🤍
avhatice Milagrosoreiro benim oğlum doğduğundan beri beşte uyanıyor hiç şaşmaz kaçta yatarsa yatsın beşte uyanır ve dokuz aylık bide beni düşün yani
Milagrosoreiro avhatice Ya benimki de 9:30 aylık hiç 5’lerde uyanmazdı 7’lerde uyanırdı son 2 haftadır böyle 🤦🏻♀️
Balbocegimm Milagrosoreiro 05.50 😔 bugün ve yarın evde tekim. Eşim çarşamba gelecek. Yaprak dökümü Hayri hanım gibiyim şu an
Nurr89 Milagrosoreiro Bizde 5.35te uyandık yarım saat uyanık kaldı uyudu ben uyumadım 😁geri uyusam uyu uyan uyu uyan yataktan kalkmam 10 buçugu buluyor sonra çocuklarımın kahvaltısı geçiyor bu gün uyumim dedim bakalım 😁
Milagrosoreiro Nurr89 Doğru aslında bebiş uyuduğunda uyusak bir sürü iş kalıyo dimi ben anneme geldim Allahtan😬
Mu-Mi Milagrosoreiro Bende 2 tane biri uyusa öteki uyaniyo genelde ikiside erkenden hortluyo sabah olmasını istemiyorum 2 buçuk senedir hasretim uykuya
Milagrosoreiro Mu-Mi 2 tane çok istiyorum ama hem de istemiyorum😑Macera arama bi tane yeter diyorum kendime Allah kolaylık versin 🤍