ikizbabymom Milagrosoreiro kışın uyuyolardı 8.30 9a kadar yine erkenden kalkmaya başladılar bugün 5.50de uyandık😭
Does Milagrosoreiro doğduğundan beri böyle ben 40 i çıkana kadar 24 saatte 3 saat uyuduğunu biliyorum, bu gece de 11 buçukta uyudu 3 gibi kalktı şimdi ayağımda uyudu gibi… Ah analik cok zor be yaa
Milagrosoreiro ikizbabymom Ya sizin ki kaç aylık?Benim oğlum da kışın daha çok uyuyodu ondan mı acaba erkenden kalkmaya başladı
Dilara61 Milagrosoreiro geceleri uyuyo allah sukurler olsun oyle alistirdim suan yine hamileyim 13 haftalik onun yorğunluğu var cok
Milagrosoreiro Dilara61 Kaç aylık bebeğiniz ?Hayırlı olsun bu arada 2.bebişiniz ben cesaret edemiyorum😬
Cennet-Kokulum Milagrosoreiro Günaydın canım 6 buçukta kalktı altını aldım sütünü içirdim şimdi tekrar sallıyorum 😊 uyuyacak inşallah 🤲🏻💕
151120 Günoo kızlar 🥰 gece saat bir bucukta uyandık iki saat sallanıp tekrar uyuduktan sonra kalkış 7:00