aybkkara Elif-meva Melooo yok benim bebeğim olmadı ama hem yeğenim hem arkadaşımın bebeği oldu. Yeğenime çocuk doktoru covid olduğunda da soğuk algınlığında kullandığınız ilaçları kullanabilirsiniz demişti. Calpol verin siz de, yine çocuk doktorunuza danışın belki farklı önerisi olur. Çok geçmiş olsun.
Tgbagunes ecemine merhaba bebeğinizde herhangi bir belirti yada bi sorun var mıydı? Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum,benim bebeğimde olabilir bazen hapşırık Arada öksürme ama 37,5 ateş var..siz ne yaptınız bana da yazar mısnız lütfen?
ecemine Tgbagunes siz kendinizi nasıl hissediyorsunuz ilaç kullanacak kadar ağır mısınız ? Benim bebeğim 6 saat uyanmadı direk filyasyon ekinini aradık şehir hastanesine yönlendirdi orda testler kanlar falan pozitif dendi. Sadece emzir sık sık bebeği koruyan tek şey anne sütü dedi doktor
Dehya ecemine post sahibinin hastalık seyrini ek hastalıklarını vs bilmeden nasil direk kullanmayın diyorsunuz? Siz ilaçsız rahat atlatmış olabilirsiniz ama herkeste boyle olacak diye bir sey yok
ecemine Dehya benim hafif atlattığımı kim söyledi size ? İlaçları getiriyorlar mutlaka kullanın diye kullanıp kullanmamak size kalmış. Bebeğim 7 günlük olduğu için kullanmadım ağırda atlatsam onun anne sütüne ihtiyacı vardı.
Tgbagunes ecemine bir hafta oldu benim,bende ilaç kullanmadım bebeğimde şimdi hapşırma arada öksürük var ateşimiz vardı korkuyorum :(
melisaninannesi ecemine merhaba kusura bakmayın ama ilacı kullanmayıp hastanelik olup vefat edenler var. Yanlış yönlendirme yapmayın bence. Herkesin bünyesi farklı olduğu için nasıl atlatacağı belli olmaz.
Dehya ecemine agir atlattiginizda hastanelik olduğunuzda bana geliyorsunuz yatış yapiliyor ve bu ilaçlara ek başka ilaclar da veriliyor sanmiyorum hastane odasında veya yoğun bakımdayken bebeğinizi emzirebileceginizi.pandemi hastanesi acil doktoruyum.
Elif-meva InancDemir20 evet doktorumuzla konuştum ilaçları kullanırsan emzirme dedi. Ama hastalığın seyrinin ne olacağı belli değil bence ilaçları kullanmalısınız diyor ama ben çok karıştım şu an. Tabiki önceliğim bebeğim onun için birkaç gün kullanmak istemiyorum gidişata göre karar veririm artık. Sonuçta ben iyi olmalıyım ki yine bebeğime ben bakacağım
InancDemir20 Elif-meva dogru. Eger agırlasırsan basla emzırmeyı kes demiileşlerdi. Ben kötu oldugum zaman parol iciyordm cok sukur atlattık
Brn09 Elif-meva belirtileriniz neler acaba? Bendede 1 aydır bitmeyen burun tıkanıklığı var ama tek şikayetim o tat koku alıyorum tıkanık olmasına rağmen covid olma ihtimalim var mıdır acaba
elmaliturtam Elif-meva çok geçmiş olsun ilaç kullanınca emziremiyorsunuz bana gelen filasyon ekibi öyle demişti ilaç bırakmadı ama en ufak bir rahatsızlıkta 112 yi arayın gelip ambulans ile alıp sizi en yakın hastaneye götürüp tedavi uygulasınlar demişlerdi. İnşallah tez vakitte sağlığınıza kavuşursunuz
ecemine Elif-meva siz kendinizi nasıl hissediyorsunuz ilaç kullanacak kadar ağır mısınız ? Benim bebeğim 6 saat uyanmadı direk filyasyon ekinini aradık şehir hastanesine yönlendirdi orda testler kanlar falan pozitif dendi. Sadece emzir sık sık bebeği koruyan tek şey anne sütü dedi doktor
Elif-meva ecemine yok canım şükürler olsun benim sadece hepimiz normal bir insanken, hayatımızda bu virüs illeti yokken grip olduğumuz gibi grip belirtilerinden başka bişeyim yok çok şükür
MiraysMutti Elif-meva ben de pozitifim ve kizim da pozitif emziriyorum. Emzirdigim için ilaç getirmediler. Sadece parol kullanıyorum. Gecmis olsun
Adamelis12 Elif-meva çok kötü olmadığınız sürece parol harici bir ilaç kullanmayın bol bol sıvı ve mevsim meyvelerinden tüketin 🙏
patatesiscoming Elif-meva canım benimde bebeğim 8 aylık karantinam yeni bitti temas halindeydim oğlumla ama çok şükür rabbim korudu ateş falan hiç çıkmadı yani onu etkilemedi sende gönlünü ferah tut Allah’ın izniyle olmaz bişey sana gelince bol bol zencefil limon ağrımı sızımı tek hafifleten şey oldu geçmiş olsun bacım
Elif-meva InancDemir20 bende kötüleşmeden parol içiyorum yinede. Hafif bir bel ağrısı ve burun akıntısı var çok şükür başka bişey yok şimdilik