Elif-meva InancDemir20 bende kötüleşmeden parol içiyorum yinede. Hafif bir bel ağrısı ve burun akıntısı var çok şükür başka bişey yok şimdilik
InancDemir20 Elif-meva ınsallahta olmaz canım bol c vitamini içç sarımsaklı yogurt peynir süt bunlar onemlı
Dehya ecemine agir atlattiginizda hastanelik olduğunuzda bana geliyorsunuz yatış yapiliyor ve bu ilaçlara ek başka ilaclar da veriliyor sanmiyorum hastane odasında veya yoğun bakımdayken bebeğinizi emzirebileceginizi.pandemi hastanesi acil doktoruyum.
Tosbik1406 Elif-meva ilacı emziren arkadaşım içmemişti ama ben mama veriyorum o yüzden içmiştim korana olunca
Elif-meva Ayad36 evet ilaç geldi tedbirinde olsa bıraktılar yinede. Ben testimi dn yaptırdım ama kim bilir belki de daha önce pozitiftim. İlacı kullanmıyorum bakalım şimdilik sıkıntı yok. Teşekkür ederim